ماه مهربونم..خیلی دوست دارم..دلم برات یه ذره شده

ماه مهربونم..خیلی دوست دارم..دلم برات یه ذره شده
دیدگاه ها (۲)

دوست دارم...تو راه بندر قلب توام...

دلم نوازشهات رو میخواد...بوسه های ریزت رو....دنیام.عمرم

سلام بانو..دلم. تنگه برایتدارم دق میکنم جانم فدایتسلام بانو...

سلام بانو..دلم. تنگه برایتدارم دق میکنم جانم فدایتسلام بانو...

دلم برات شده یه ذره 😔🖤🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط