ای ماه در ایینه کجا مانده ای تو عشق...
ای ماه در ایینه کجا مانده ای تو عشق...
ای غم ز اسمان شبم چیره بی تو عشق...
دستم به قفس بستی و پایم به زیر سنگ...
ای جاودانه ی گلهای بهارم ز بوی عشق...
من برکه ای نشانده همان ماه در منی...
ای ماه چیره در دل مردابیم ز عشق...
مه را به سخن یار برایت کشیده ام...
ای یار مه یار دلم کوچکم به عشق...
تو بال و پرت در ته آن اسمان رب...
من خسته ترین بی پرو بالم ز نام عشق...
رویم به سخن با تو کنم هر دمی که هست...
ای با تو که من شوق کنم زنده یاد عشق..
ای غم ز اسمان شبم چیره بی تو عشق...
دستم به قفس بستی و پایم به زیر سنگ...
ای جاودانه ی گلهای بهارم ز بوی عشق...
من برکه ای نشانده همان ماه در منی...
ای ماه چیره در دل مردابیم ز عشق...
مه را به سخن یار برایت کشیده ام...
ای یار مه یار دلم کوچکم به عشق...
تو بال و پرت در ته آن اسمان رب...
من خسته ترین بی پرو بالم ز نام عشق...
رویم به سخن با تو کنم هر دمی که هست...
ای با تو که من شوق کنم زنده یاد عشق..
- ۲.۱k
- ۲۷ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط