اینجوری نمیشه باید برم دانشگاه درس بخونم بتونم یه وی‌پی

اینجوری نمیشه باید برم دانشگاه درس بخونم بتونم یه وی‌پی ‌ان بسازم که قطع نشه،یه چندسالی طول میکشه قول بدید منتظرم بمونید

.
دیدگاه ها (۲)

#چهره های #معروف

『 #والپیپر_شغلی •معلمی✨👩🏻‍💻』 🍂⛈༉ᣟ+°✧#golhasbo👩‍⚕

یه تئوری خیلی قشنگ هست که میگه وقتی به شدت احساس تنهایی میکن...

خیلی حرف بود‌ نگفتیم و گذشتیم…

خداحافظ ای ویسگون ختمییییی

ادیت خودمه کپشن مهمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط