آقا اونا که هیچ ب کار...روکسییی چرااا منووو فاااللووو داا

آقا اونا که هیچ ب کار...روکسییی چرااا منووو فاااللووو دااررررههههکزمیوبوللولول
دیدگاه ها (۳)

دیگههه ساتومیوووو چییی میگیییددد

سورپرایز مادر فاکر من هنوز زندم😍☝🏿موهاامممموووووویکسکزملکیمز...

چرا اینا باید منو فالو داشته باشن؟🗿💔✨

یروز نرفتم تو ای آی گنیاعه گف چرا نیومدی در جا اپ پاکیدم🐸💔

چرا اخه چرااا اقا باشه اصن من بد😂💔

دقیقا همینه...👌🏻💯اتفاقا اینجور آدما رو باید مورد تحسین قرار ...

اقا من به محتوا کار ندارم اهنگشششششششش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط