سلام سیسی ها
سلام سیسی ها
پارت ۴
شروع
ات: ددی نه
ته: دیگه مشکل من نیست
ات: من صدات میزنم آقای فیس فیسو( شما گوه میخوری)
ته : باشه بگو ته خانم کوچولو
ته : اینجا قانون داره
ات: نه بابا
ته : خیلی خوب اگه قانون ها رو زیر پا بذاری تنبیه میشی خانم کوچولو
ات: یه سوال دارم( نپر وسط حرف بچه ام)
ته: بعد از قانونا سوالت بپرس دیگه ام تو حرفم نپر
ته: قانون اول بدون اجازه نمیری
قانون دو نمیری بار
قانون سه با پسرا نمیری بیرون
قانون چهارم با پسرا گرم نمیگیری
قانون پنجم حق فرار کردنم نداری
ات: نه بابا دیگه چی
یهو ته دستش گرفته محکم گرفت
ته: فکر نمی کنم دختر بدی باشی اگه قانون زیر پا بذاری یجور دیگه برات توضیح میدم
ویو ته
وقتی دستش گرفتم اونجوری گفتم خیلی ترسید بود قشنگ میشد ترس از چشاش دید
ته: خانم کوچولوی ما ترسیده( تمسخر)
ات: ته میشه سوالم الان بپرسم
ته: هوم بپرس
ات: من کی از اینجا میرم ( ته این ول کن بیا من بدوزد)
ته : تا هروقت که من بخوام
پایان پارت چهار
پارت ۴
شروع
ات: ددی نه
ته: دیگه مشکل من نیست
ات: من صدات میزنم آقای فیس فیسو( شما گوه میخوری)
ته : باشه بگو ته خانم کوچولو
ته : اینجا قانون داره
ات: نه بابا
ته : خیلی خوب اگه قانون ها رو زیر پا بذاری تنبیه میشی خانم کوچولو
ات: یه سوال دارم( نپر وسط حرف بچه ام)
ته: بعد از قانونا سوالت بپرس دیگه ام تو حرفم نپر
ته: قانون اول بدون اجازه نمیری
قانون دو نمیری بار
قانون سه با پسرا نمیری بیرون
قانون چهارم با پسرا گرم نمیگیری
قانون پنجم حق فرار کردنم نداری
ات: نه بابا دیگه چی
یهو ته دستش گرفته محکم گرفت
ته: فکر نمی کنم دختر بدی باشی اگه قانون زیر پا بذاری یجور دیگه برات توضیح میدم
ویو ته
وقتی دستش گرفتم اونجوری گفتم خیلی ترسید بود قشنگ میشد ترس از چشاش دید
ته: خانم کوچولوی ما ترسیده( تمسخر)
ات: ته میشه سوالم الان بپرسم
ته: هوم بپرس
ات: من کی از اینجا میرم ( ته این ول کن بیا من بدوزد)
ته : تا هروقت که من بخوام
پایان پارت چهار
- ۲۵۲
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط