من که بیخیال شدم بزا کارما بزنه

من که بیخیال شدم بزا کارما بزنه
دیدگاه ها (۱)

کراش چیه باو وقتی همه پا میدن

خوبی که از حدش بگذره میشه وظیفه و تو باید بیشتر از قبل وظیفت...

⠀من سگ بودنِ اخلاقَم ثابت شدهولی وفاداریم به کُلِ هیکل خیلیا...

‏کاش ته این همه جون کندنامون خوشبختی باشه؛ نه مُردن ..

دوقلو بزا🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط