" یادم نبود " ...

" یادم نبود " ...
حسرتت را " خوردم " ...
" روزه ام " باطل نمیشود
اما ...
" روزگارم " چرا ...

#حمیدرضا_عبداللهی
دیدگاه ها (۱)

خانم جسارت است ببخشید یک سوال؟با اخم‌تان کجایِ جهان را گرفته...

تولد چویا هم مبارک

گر انسان به دنبال این باشد که یک فرصت طلایی به دست آورد که ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط