زندگی کی ازت راضی؟؟که من دومیش باشم

زندگی کی ازت راضی؟؟که من دومیش باشم
دیدگاه ها (۱)

دستم تودست یاره قلبم چه بی قراره چه شاعرانه

پسرمه ...خودم میدونم خیلی شاخ شده باید کتک بخوره

ایمان نولاوووه خواننده دیس لاو عاشق چشماشم لامسب خیلی خاصه

صداموداری؟؟؟؟

بیخیال آدما ..خدا ازت راضی باشه مهم اونه🥀🖤

بهت قول میدم ازت متنفر باشم☻

دومیش استفنه..😁❤️‍🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط