سلام نام خداست...

سلام نام خداست...

“ این روزها ” را می بینی که!
به سر
نمی شود...

دل نوشت:

بی همگان به سر شود؛
بی “ تو “ به سر نمی شود...

اللهم عجل لولیک الفرج ❤
دیدگاه ها (۹)

والا 😁😁😁

😁😁😁

والا 😁😁😁

میلاد امام رضا(ع) بر همگان مبارک🙏🌹💝 اللهم عجل لولیک الفرج#ره...

به‌خدا پرچم این سرزمین نمی افته#مرگ_بر_امریکا ؛ #فتح_خیبر ا...

همچنان شوق وصالت زنده می دارد مرا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط