شـادبـودن بـی هـیچ

شـادبـودن بـی هـیچ
دلیلـی راامتـحان ڪنیم
تـادرآن اسـتادشـویـم،
همانگـونـہ ڪہ درغمگین
بـودن ِبـدون دلـیـل،
بـہ مـ‌هـارت رسـیده ایـم!
دلتون شاد،لحظاتتان زیبا

روزتون طلایی

🍁 🍂 💕
دیدگاه ها (۱)

و عشقاگر با حضور همین روزمرگی هاعشق بماند !عشق است . . . #اح...

نهایتِ...... آرزوی من است ڪه، در وجــــــــــودت ...

♥ ️🍂 چشم بہ راه ڪسے بمان ڪہ آمدنش عجیب بوے ماندن بدهد‌‌🍁 🍂 💕

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط