فاصله عشق تا نفرت خیلی کمه :)

فاصله عشق تا نفرت خیلی کمه :)
دیدگاه ها (۰)

رضا پهلوی گفته میخوام عظمت را به ایران بازگردانم!میگم داداش ...

کاش الان تو بین الحرمین بودم و دغدغم این می بود که کدوم حرم ...

:))))

بچه هااااا

حمایت ها خیلی کمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط