کیو داشتی ک نزارع تنها بمونی؟!

کیو داشتی ک نزارع تنها بمونی؟!
راجبش فکر کن:]
دیدگاه ها (۱)

قرار نیست بد شید، فقط با هرکی مثه خودش باشید!

دخترا رو بی‌هوا بغل کنید، دوس دارن، مخصوصاً تو مترو..!❤ ️

شُدَم دَلقَکی کِهِ^^بَعدِ از هَر نَمایش..گِریـِه میکَرد:')

‏هرچقد اینجا بیشتر می‌نویسم ، تو دنیای حقیقی ساکت‌تر میشم=)

عام اولین پست😛بعدا راجبش فکر میکنم#death_note#دفترچه_مرگ#edi...

از همچی فعالیت میکنم دوست داشتی فالو کن ✨🎀 چالشی ک هیچوقت قد...

جونکوک: تهیونگ دعا کن شب زنده بمونی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط