خــــــــدا

خــــــــدا
چقـــــــدر ڪم طاقت شده ایم...

چقـــــــدر زود از ڪوره در می رویم...
چقـــــــدر زود دڸ می بندیم...
چقـــــــدر زود دڸ می ڪنیم...
چقـــــــدر زود دڸ می سوزانیم...
چقـــــــدر زود دڸ مرده می شویم...

اصلأ انگار
دڸ توی دلماڹ نیست...

دائم دڸ دڸ می ڪنیم برای همہ چیز...
و دڸ بیچاره را بهانہ ڪرده ایم...

برای تمام ڪم ڪاری ها...
برای تمام بی توجهی ها بی مهری ها.

خــــــــــداوندا
بہ ناتوانی ما رحم ڪڹ
ڪہ بہ مهـــــربانی تو
سخت محتاجیم...
دیدگاه ها (۵)

مثلا همین حالا که فکرش را هم نمی‌کنمدلت تنگ شود..دلت خیلی تن...

تقدیم شما دوستان عزیز 🌹

فهم عاقل را به عاشق،راه نیست...هرچه گویم باز میگویی،که چیست ...

😢

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط