شُدَم دَلقَکی کِهِ^^

شُدَم دَلقَکی کِهِ^^
بَعدِ از هَر نَمایش..
گِریـِه میکَرد:')
دیدگاه ها (۱)

کیو داشتی ک نزارع تنها بمونی؟!راجبش فکر کن:]

قرار نیست بد شید، فقط با هرکی مثه خودش باشید!

‏هرچقد اینجا بیشتر می‌نویسم ، تو دنیای حقیقی ساکت‌تر میشم=)

قَشَنگیِ رابِطِه اونجآس کِه میگَن اینآ هَنوز باهَمَن؟:))

حالم شده مثل اون دلقکی که همه رو میخندونه ولی خودش تو تنهای...

خیلی بانمک بودن این دوتا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط