اینا دیقه سه گل زدن میگن دیقه چهار بوده
اینا دیقه سه گل زدن میگن دیقه چهار بوده
دوتا گل تو بازی و چهارتا گل پنالتی رو جمع بستن به ما میگن شیشتایی 😐
بازیکنای خودشونم لایی خوردن میان واسه ما لایی لایی میکنن آخه یه تیم چقدر میتونه حقیر و بدبخت باشه 😂😂
#قرمزته #پرسپولیس
#خاص #جذاب #استوری #طنز #عکس_نوشته_عاشقانه #عکس_نوشته
دوتا گل تو بازی و چهارتا گل پنالتی رو جمع بستن به ما میگن شیشتایی 😐
بازیکنای خودشونم لایی خوردن میان واسه ما لایی لایی میکنن آخه یه تیم چقدر میتونه حقیر و بدبخت باشه 😂😂
#قرمزته #پرسپولیس
#خاص #جذاب #استوری #طنز #عکس_نوشته_عاشقانه #عکس_نوشته
- ۷.۳k
- ۰۶ شهریور ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط