کسي که به همسر خودوفا نکندبه هیچ کس دیگر هم وفا نمیکند و
کسي که به همسر خودوفا نکندبه هیچ کس دیگر هم وفا نمیکند و به باورهاي خودش هم نمي تواند وفا کند زيراهمسرجمال باطن است.و خيانت به او خيانت به خويشتن است.
- ۳۶۶
- ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط