You win

You win
I miss you...

تو بردی
من دلتنگتم...
دیدگاه ها (۱)

آدم ها حق دارند ما را نخواهند!!یک بار برای همیشه از زندگیشان...

ساقدوشهای یزید

. . .

i miss you kurt💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط