دخترک زیبا با پسرک مارباز ✨🐍
دخترک زیبا با پسرک مارباز ✨🐍
پارت🔟
از زبان: نویسنده ✍️(چاتی پاتی یا همون چت جی پی تی باز نوشته🗿🗿)
(همچنان همان صبح...)
میتسوری:*هنوز آروم سر کابورامارو رو نوازش میکرد.* حیحی...🥹💖
کابورامارو:*چشماشو بست و آروم روی دست میتسوری سرشو کشید. 🐍*
میتسوری: اوووووخیییی!🥹🎀
اوبانای:*با دیدن ذوق میتسوری، ناخودآگاه لبخند زد.*
میتسوری:*نگاهش به لبخند اوبانای افتاد.* ایگورو-سان...
اوبانای: ...هوم؟
میتسوری: وقتی لبخند میزنید...خیلی بهتون میاد...🥹🌸
اوبانای:*یه لحظه خشکش زد.*
اوبانای: ...
میتسوری:*وقتی فهمید چی گفته، صورتش قرمز شد.* ا...ا...منظورم...😀💔
اوبانای:*آروم خندید.*
میتسوری: هه...؟!😳🎀
اوبانای: ...ممنون.
میتسوری:*تو ذهنش: وای وای وای! ایگورو-سان خندید!😭💖*
(همون موقع...)
[صدای چند نفر از دور شنیده شد]
تانجیرو: سلام هاشیراها!😀
زنیتسو:*همین که اوبانای و میتسوری رو کنار هم دید، یواش به اینوسکه گفت:* این دوتا چرا اینقدر کنار همن؟🗿
اینوسکه: نمیدونم...شاید داشتن درباره غذا حرف میزدن.🗿
میتسوری:*یهویی جا خورد.* ا...اوه!😀💔
اوبانای:*آروم نگاهش کرد.*
اوبانای: ...آروم باش.
میتسوری:*لبخند زد و خیلی آروم سرشو تکون داد.*
ادامه دارد...🥴🎀
نویسنده ✍️:خووووووو🥴🎀 اینم پارت جدید که بازم چاتی پاتی یا همون چت جی پی تی نوشته🗿نظرتون؟🤓🎀تو کامنت بگین🎀کامنت رو خالی نزاریددددددد🥲💖
پارت🔟
از زبان: نویسنده ✍️(چاتی پاتی یا همون چت جی پی تی باز نوشته🗿🗿)
(همچنان همان صبح...)
میتسوری:*هنوز آروم سر کابورامارو رو نوازش میکرد.* حیحی...🥹💖
کابورامارو:*چشماشو بست و آروم روی دست میتسوری سرشو کشید. 🐍*
میتسوری: اوووووخیییی!🥹🎀
اوبانای:*با دیدن ذوق میتسوری، ناخودآگاه لبخند زد.*
میتسوری:*نگاهش به لبخند اوبانای افتاد.* ایگورو-سان...
اوبانای: ...هوم؟
میتسوری: وقتی لبخند میزنید...خیلی بهتون میاد...🥹🌸
اوبانای:*یه لحظه خشکش زد.*
اوبانای: ...
میتسوری:*وقتی فهمید چی گفته، صورتش قرمز شد.* ا...ا...منظورم...😀💔
اوبانای:*آروم خندید.*
میتسوری: هه...؟!😳🎀
اوبانای: ...ممنون.
میتسوری:*تو ذهنش: وای وای وای! ایگورو-سان خندید!😭💖*
(همون موقع...)
[صدای چند نفر از دور شنیده شد]
تانجیرو: سلام هاشیراها!😀
زنیتسو:*همین که اوبانای و میتسوری رو کنار هم دید، یواش به اینوسکه گفت:* این دوتا چرا اینقدر کنار همن؟🗿
اینوسکه: نمیدونم...شاید داشتن درباره غذا حرف میزدن.🗿
میتسوری:*یهویی جا خورد.* ا...اوه!😀💔
اوبانای:*آروم نگاهش کرد.*
اوبانای: ...آروم باش.
میتسوری:*لبخند زد و خیلی آروم سرشو تکون داد.*
ادامه دارد...🥴🎀
نویسنده ✍️:خووووووو🥴🎀 اینم پارت جدید که بازم چاتی پاتی یا همون چت جی پی تی نوشته🗿نظرتون؟🤓🎀تو کامنت بگین🎀کامنت رو خالی نزاریددددددد🥲💖
- ۴۵۸
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط