شکستن قلب کاری نداره ولی...

شکستن قلب کاری نداره ولی...
دیدگاه ها (۱)

خخخخخ..... واقعا..

هرچند دورازتو باشد.....

.........

......

کی گفته دل شکستن تاوان نداره ؟❤️‍🩹#تاسیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط