banoo2356 54210815

دیدگاه ها (۰)

دکلمه ای غمگین

آهنگ مادر به زبان کردی💙💙تقدیم به کرد زبانان عزیزمون❤❤

چون از بچه گی مجبور بودم خانومانه رفتار کنم و الان..... هعی....

یک دروغ بزرگ که اگر جمهوری اسلامی نبود تحریم هم نبود..... ام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط