دوستان گلم اگه حرفی یا بدی دیدین حلال کنید.. مدتی نیستم ش

دوستان گلم اگه حرفی یا بدی دیدین حلال کنید.. مدتی نیستم شاید زنده نباشم از وجودتان بهره ببرم. اشنایی با شما افتخار بزرگی بود... در پناه خدا.
دیدگاه ها (۱)

سلام اول اینکه جواب نظرتون رو زیر همین پست دادم ولی ، نمی دو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط