دوستان گلم اگه حرفی یا بدی دیدین حلال کنید.. مدتی نیستم ش
دوستان گلم اگه حرفی یا بدی دیدین حلال کنید.. مدتی نیستم شاید زنده نباشم از وجودتان بهره ببرم. اشنایی با شما افتخار بزرگی بود... در پناه خدا.
- ۲۰۶
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط