چقدر زیباست کسی رادوست بداریم 

چقدر زیباست کسی رادوست بداریم 

نه برای نیاز..

نه از روی اجبار..

و نه از روی تنهایی..

فقط برای اینکه "ارزش دوست داشتن" دارد.
دوستان عزیز و گل با اینکه اهل تشکر کردن نیستم ولی خو زشته از کیمیا و رقیه خجالت کشیدم این پست تشکر رو نزارم
خیلی سخته از کسی تشکر کنم ک خواست تلافی کنه ولــــــــــــــــــــی خووووووو بدونین از رو نمیرم من😎 😎 😎
کیمیا مهربون و رقیه عزیز خیلی لطف کردین واقعا شرمنده کردین تو شادیاتون جبران کنم
مریمی خشن و رزتبر و دینا ریزه مطمعن باشین جبران میشه اونم بدتر قبل تا شما باشین نخواید اذیت کنین
چیتوز میمون نازگل تو ک وظیفته پست بزاری بخوای نخوای تشکر هم نمیکنم دستمو هم میبوسی و متن هم میزارم سرت
دارم برات چیتوز
مــــــــــــــــــــرررررررسی دوستان عزیز بجز چیتوز
🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
دیدگاه ها (۴۳)

😎 😎 😎

البته این متن شکست خورده‌هاست من از این چیزا خوشم نمیاد 😎 😎...

هر چی ب مغزم فشار اوردم ک چجوری بتونم ب سایه تبریک بگم نتونس...

👍 👍 👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط