رفت و تنها شدم تو شبا با خودم
رفت و تنها شدم تو شبا با خودم
دلهره دارمو از خودم بیخودم
اون ک دیر اومد و زود ب قلبم نشست
رفتو با رفتنش قلب من رو شکست
اونو دیدم و انگار دلم لرزیدو برای اولین بار
از ته دل خندیدو باخودم گفتم دیگ تنهاییا تمومه باخودم گفتم اره خدای من همونه
همون دیوونه ک حالمو عوض کنه....
دلهره دارمو از خودم بیخودم
اون ک دیر اومد و زود ب قلبم نشست
رفتو با رفتنش قلب من رو شکست
اونو دیدم و انگار دلم لرزیدو برای اولین بار
از ته دل خندیدو باخودم گفتم دیگ تنهاییا تمومه باخودم گفتم اره خدای من همونه
همون دیوونه ک حالمو عوض کنه....
- ۸.۹k
- ۱۶ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط