بودنت مثلِ گذاشتنِ پاهای خسته و تب دارم در آبِ سردِ رودخا

بودنت مثلِ گذاشتنِ پاهای خسته و تب دارم در آبِ سردِ رودخانه است ؛
همانقدر دلچسب ،
همانقدر لذت بخش ،
همانقدر دوست داشتنی ...

💕
دیدگاه ها (۱)

عشـقبی فلسفه زیباست تونخواهیدلِ من باز تو را می خواهد ..💕

‌‌ 💓 ✨ ↶ تُ ↷✨ 💓 🍃 ✨ نباشی 🍃 ✨ من به یک 🍃 ✨ پ...

همیشه بهترین روزای عمرم نشونه‌ای از تو دارن، روز تولدت، روز ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط