کاش یکی‌بود که میگفت بیا خونه از من زندگی از تو

کاش یکی‌بود که میگفت بیا خونه از من زندگی از تو
زندگی کن
دیدگاه ها (۱)

دلم واسه یه شادی طولانی و خوشحالی از ته دل تنگ شده

‏شمالی ها یه جمله دارن که میگه‏" تی دلی دردی بَمیرم"‏که تقری...

@leila_gتگش کنین

کاش یکی بود .!'.می‌نشست کنارم میگفت :هیچی نگو خودم دیدم.!چقد...

قصر یا کلبه وسط جنگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط