خداحافظ دورانی که تهیونگ رو پروف واتساپم میذاشتم 🤦🏻😂😐

خداحافظ دورانی که تهیونگ رو پروف واتساپم میذاشتم 🤦🏻😂😐
دیدگاه ها (۴)

https://wisgoon.com/shervin.irفالو بشه

حالا یه سوال قضیه این لبخند زیبا چی بود ¿😐😂🤦🏻

شما هم مثل من زیاد حرص خوردید ¿من که مردم

خداحافظ جمعه‌هایِ بی‌خواب؛ خداحافظ ماشین‌هایِ بدون شیشه‌دود...

خداحافظ.......کمی استراحت کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط