یاد سرش خخخخخخ دوس.جوونیم

یاد سرش خخخخخخ دوس.جوونیم
دیدگاه ها (۳)

ووووییی خدااا نااازه کرده برام

روووزمووووونننننن مممممممممممباااااااررررررررک

اخ اخ ک چقد خوشگذشت....

یهوییییی دریاااااااا......

جوونیم رفت....

جوری که جوونیم داره میگذره :

کشورم بهترین روزهای جوونیم رو ازم گرفت :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط