می سرایم "تو"
می سرایم "تو"
و چشمان "تو" را
نه سپیدی...
نه غزل... تویی آن شعرِ دل انگیز و بلند... که پر از مثنویِ بارانی...
منم آن شاعر بیدل،
که فقط...،
برق چشمان تو را می بیند...! سبکِ من عاشقی و
قافیه ام دلتنگیست...
منم آن مست و پریشان نگاهت...
که دلم
"تو" و "احساس تو" را می خواهد💕
فروغ_فرخزاد
و چشمان "تو" را
نه سپیدی...
نه غزل... تویی آن شعرِ دل انگیز و بلند... که پر از مثنویِ بارانی...
منم آن شاعر بیدل،
که فقط...،
برق چشمان تو را می بیند...! سبکِ من عاشقی و
قافیه ام دلتنگیست...
منم آن مست و پریشان نگاهت...
که دلم
"تو" و "احساس تو" را می خواهد💕
فروغ_فرخزاد
- ۷۳
- ۱۳ آبان ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط