[یِع جوری #دوصِت دارَم کِع اگِع تُ نَباشی دنیارو نمیخاعم^

[یِع جوری #دوصِت دارَم کِع اگِع تُ نَباشی دنیارو نمیخاعم^^
دیدگاه ها (۱)

-هرچیَم #باشع بآزم خود تُ ایی نیمِع گمشدَم*~*❣ 🍇 🎇 🌸 🛳

#دعا_کنید_حال_دوستم_خوب_بشه😔 💔

-من با تو سمت [#هدفم] بدون تو [بیمار] میشم ♡✨ 🔮 💸

[غَمآمْ تو #خَنْدِع هآتْ گُمْ میشَنْ+.+🏹 💧 🌊

سناریو سانزو پارت ۲

سناریو سانزو پارت ۱

دوست دارم بچه درمون همه دردامی دخترکوچولوم F ببخشید اگ در گذ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط