هرکی نگه = خر

هرکی نگه = خر
دیدگاه ها (۱۷)

بگین هر کی نگه دوستش ندارم

خیلی عینک بهش میاد بلا

صفحه قفلم ۲تاییه خوبه دو تاش یا نه؟

خوشگله؟ موندم عوضش کنم یا نه!به نظر تون عوضش کنم؟

؟؟؟هرکی نگه باهاش قهرم

#genshin_impact✦ هرکی اسم اهنگو نگه به چوخش میدم👌🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط