توصیف قشنگی است در این عالم هستی
توصیف قشنگی است در این عالم هستی
تو عرش بَرینی و من از فرش زمینم
آواره نه! در حسرت دیدار تو بی شک
ویرانه ی ویرانه ی ویرانه ترینم
تو عرش بَرینی و من از فرش زمینم
آواره نه! در حسرت دیدار تو بی شک
ویرانه ی ویرانه ی ویرانه ترینم
- ۴.۸k
- ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط