دهــَنِ مــردمُ نـــمیــشہ بــستـــــ☜

دهــَنِ مــردمُ نـــمیــشہ بــستـــــ☜
ولـــے خُـــب↻
جــــــِـــــــــر☞ کہ مــیــشہ داد

مُلتَـــفِتے⁉
.
ﺑَﻌﻀﯿﺎ ﺯﻭﺭ ﻣﯿﺰﻧَﻦ ﺑﺎ ﺧــﻮﺩم ﺣــﺮﻑ ﺑِﺰﻧَﻦ✔
ﻣﯿﺒﯿـﻨَﻦ ﻧِـﻤﯿﺘﻮﻧَﻦ✘
ﺗَﺸﺮﯾﻒ ﻣﯿﺒَﺮﻥ ﭘُﺸتـــِ ﺳَﺮم زِر ﻣﯿﺰﻧَﻦ
دیدگاه ها (۸)

ای داد بیدادخخخ

به این میگن مرررررررررررردخخخ

تو نباشی همه یِ ثانیه ها مرگ ِ من استصورت ثانیه را دست ِ کُت...

دوبارروی عکس ضربه بزنیدبیشترین کاربردش توی اینیستا س

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط