بابا خوشتیپ

بابا خوشتیپ
دیدگاه ها (۱)

ای جان

🤩🤩🤩🤩🤩

یه سوال چرا ما این همه بدبختیم که نمیتونیم اونا رو ببینیم

پشم شما رو خریداریم

دوستان یه چیز بگم حال کنید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ...

اینم جدیدش😂✌️🏼شما میگی خوشتیپ و همه برمیگردنمعاویه میگفت باب...

آیهان سعادتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط