تو مالک تمام احساسم هستی!!

تو مالک تمام احساسم هستی!!

تـمام عـــشـــ❤ــــقم!.. احساس نـاب

دست نخورده ام!..

که حاضرنیستم حـتی ذره ای از آن را بـا

هـیچکس تقسیم کـنم...

بــه جــــز تــــــ❤️ــــو..

‌‌‌‌ 🎀
دیدگاه ها (۱)

💔ســـــخت ترین زندگی مال کسیـــه که قِصــــــش تموم شده اما ...

↯ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧﻤﯽﮐﻨﻨﺪ ﻓﻘﻂ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻣﯽﺩﻫﻨﺪ

فراموش کردن تو..،؛اتفاقیست که هرگز نمی افتد.😔

باتوهستم ای قلم،،،شعرهایم رانوشتی،،،دست خوش،،،اشکهایم راکجاخ...

تک پارتی سوکوکو نوشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط