خندیدن از ته دل

خندیدن از ته دل
دیدگاه ها (۲)

خپل من....

مال خودمی...

خخخ این دقیقا خود منم ^_^

🌸بارالها...💫بر عزیزانم 🌸آنگونه تقدیر کن:💫تاهمواره 🌸زیستن شان...

ميدونى تهِ دل كجاست؟!ته دل همونجايى كه فقط جاى ى نفره!ته دل ...

از ته دل می خوامت 🫀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط