کپشن مهم
کپشن مهم
بچه ها خب راستش چن وقت بود که روز به روز یا یه روز در میون ارت میکشیدم و پستش میکردم
ولی خورد تو ذوقم....
پستام اکسپلور نمیره.. لایکا خیلی کمه... اد استوری هم که یه نفر میکنه اونم خودمم
و خب قشنگ خورد تو ذوقم برای همین چن وقت قراره روز به روز ارت نزارم
(واکنش شما : خو به کی*رم)
بعضی ارتیستا ماهی یه بار ارت میزنن و پست میکنن چقدر لایک میخوره و درجا بعد یه روز میره اکسپلور ولی من....
چی بگم چن روز نیستم چون ارت نمیکشم
(واکنش شما : خو اینم به کی*رم)
هیچی دیگه خدافس....
بچه ها خب راستش چن وقت بود که روز به روز یا یه روز در میون ارت میکشیدم و پستش میکردم
ولی خورد تو ذوقم....
پستام اکسپلور نمیره.. لایکا خیلی کمه... اد استوری هم که یه نفر میکنه اونم خودمم
و خب قشنگ خورد تو ذوقم برای همین چن وقت قراره روز به روز ارت نزارم
(واکنش شما : خو به کی*رم)
بعضی ارتیستا ماهی یه بار ارت میزنن و پست میکنن چقدر لایک میخوره و درجا بعد یه روز میره اکسپلور ولی من....
چی بگم چن روز نیستم چون ارت نمیکشم
(واکنش شما : خو اینم به کی*رم)
هیچی دیگه خدافس....
- ۸۴۸
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط