اگه پدرت رو دوست داری لایک کن

اگه پدرت رو دوست داری لایک کن
دیدگاه ها (۱۷)

آزارم میدهد وقتی درد درونم را میدانم..ولی راهی جز صبر و سکوت...

والا یعنی چی این حرفا حالا من یه چیزی گفتم شماها جدی نگیرید

خسته ام مثل یه قایق به گل نشسته که فقط نگاش به اسمونه

اهنگ قبل اجرا از (جی جی ،سیجل،ام جی ،لیتو)

#مسی#رونالدو#اگه کسی رو دوست داری لایک کن اگه رونالدو رو دوس...

مویچیرو🩵✨

#یامالاگه یامال رو دوست داری لایک کن#

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط