@@@

@@@
دیدگاه ها (۵)

من بی خیال خواب ......تو بیخیال بخواب

جزتو هیچکی تو قلبم نیست.......تقدیم به بانوووووووووووووو خود...

{}{}{}

فقط بخاطر......

روزتون بخیر

آدما همیشه تو اوج احترام و محبتی که نسبت بهشون داشتی ، ظرفیت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط