بیچاره این دخترها !!
بیچاره این دخترها !!
-اگه خوشگل باشن می گن عجب جیگریه!
-اگه زشت باشن می گن کی اینو می گیره!
-اگه لاغرباشن می گن چه مردنیه!
-اگه مودبانه حرف بزنن می گن چه لفظ قلم حرف می زنه!
-اگه رک و راست باشن می گن چه بی حیاست!
-اگه یه خورده فکر کنن می گن چقدر ناز می کنه!
-اگه سری جواب بدن می گن منتظر بود!
-اگه تند راه برن می گن داره می ره سر قرار!
-اگه اروم راه برن می گن اومده بیرون دور بزنه ول بگرده!
-اگه با تلفن کارتی حرف بزنن می گن با دوست پسرشه!
-اگه خواستگارو رد کنه می گن یکی رو زیر سر داره!
-اگه حرف شوهرو پیش بکشه می گن سر و گوشش می جنبه !
-اگه به خودش برسه می گن دلش شوهر می خواد می خواد جلب توجه کنه !
-اگه اگه اگه .............چکار کنه بره بمیره پس ...
-اگه خوشگل باشن می گن عجب جیگریه!
-اگه زشت باشن می گن کی اینو می گیره!
-اگه لاغرباشن می گن چه مردنیه!
-اگه مودبانه حرف بزنن می گن چه لفظ قلم حرف می زنه!
-اگه رک و راست باشن می گن چه بی حیاست!
-اگه یه خورده فکر کنن می گن چقدر ناز می کنه!
-اگه سری جواب بدن می گن منتظر بود!
-اگه تند راه برن می گن داره می ره سر قرار!
-اگه اروم راه برن می گن اومده بیرون دور بزنه ول بگرده!
-اگه با تلفن کارتی حرف بزنن می گن با دوست پسرشه!
-اگه خواستگارو رد کنه می گن یکی رو زیر سر داره!
-اگه حرف شوهرو پیش بکشه می گن سر و گوشش می جنبه !
-اگه به خودش برسه می گن دلش شوهر می خواد می خواد جلب توجه کنه !
-اگه اگه اگه .............چکار کنه بره بمیره پس ...
- ۷.۵k
- ۱۱ مهر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط