😜

😜
دیدگاه ها (۱۰)

دهن مردمو نمیشه بست تو کاری نداشته باش هر جوری دوس داری زندگ...

ب سلامتی کس ک لاشی نیست . . .

هوا خیلی سرد شده ناموس.... دیشب میخواستم برم ی جا تا نصفه را...

تبلیغات اتوبوسای ما و اونا 😑 😕

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط