یهویی داخل کلاس

یهویی داخل کلاس
خسته شدم 😟
دیدگاه ها (۱)

من قانونی اومدم آلمان و قرنطینه وجود نداره تا علایم کرونا ند...

یهویی هوای سرد زمستانی

مدرسه پول میده 😺

نظر تون چیه خوشمزه هست یا نیست؟

کلاس خسته کننده شده و

کلاس ما تموم شد خسته نباشید

دخترم💖😅البته این دلیل داره من هر موقع میرم سر کلاس هنوز شروع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط