میگفت....

میگفت....
رسیدن مهم نیست... به وقتش رسیدن مهمه.(به وقتش)



T:Đ
دیدگاه ها (۶)

{ملکه قلبم...❤ }

واقعا کااااش😬 😅

چقدر داغ بود!....T:Đ

خاص بودن مهم نیستخاصیت داشتن مهمه🍃

جاش مهم نیست ادمش مهمه🩷#تیکتاک#اینستا#اکسپلور#ویدیو#ویسگون

🌹❣دوستی مدتش مهم نیستدوامش مهمه❣🌹دوری و نزدیکیش مهم نیست یاد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط