مامانم: چرا داری تیپ می زنی فقط میخوای بری میوه فروشی یه
مامانم: چرا داری تیپ می زنی فقط میخوای بری میوه فروشی یه کیلو پیاز بگیری...
میوه فروش :👄🌝✨🎀
میوه فروش :👄🌝✨🎀
- ۲۶۳
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط