دلت اومد بری؟:)

دلت اومد بری؟:)
دیدگاه ها (۲)

پرسپولیسم:)♡

من به چشم خود دیدم که جانم میروَد...[

چطور دلت اومد🥲

وقتی دلت تنگه باید بری خیابون قدم بزنی زیر بارون.....:)🖤

چطور اومد دلت؟ #تیکتاک #ادیت #ادیت_خاله_مرلین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط