دلواپسیم

دلواپسیم
#یا_مهدی_ادرکنی
دیدگاه ها (۱)

من پست های سیاسی ام رو نمی بینم...نمی دونم چراااااا!!!!!

به خاطر ارادت بانو به حضرت زهرا حدیث زیر را آوردم ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺯﻫﺮﺍ...

مگه ما مردیم که بذاریم به آقامون جام زهر بدن

سوال امتحانی صد سال بعد...بعد این آقا می گه بریزید بیرون و ش...

یا اباصالح المهدی ادرکنی

#یا_مهدی_ادرکنی

#یا_مهدی_ادرکنی #صاحب_الزمان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط