جیگرم

جیگرم
دیدگاه ها (۹)

مادرم همیشه می گفت:ﺍﺯ ﻫﺮ کسی ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺧﻮﺩﺵ ﺗﻮﻗﻊ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ.ا...

اووووووف

!!!!!

زیباست

جیگرم سوخت❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط