زندگی همچون 4 فصل است . پس پر توقعی است که بخواهیم همیشه

زندگی همچون 4 فصل است . پس پر توقعی است که بخواهیم همیشه بهار باشد و شکوفه ها هم شکوفا !
دیدگاه ها (۱)

خدایا سپاس واسه همه چی

خدایا ...

بی تو می میرم

نگران منی که نگیره دلم ...

زمستان بود و هوا سرددر انتظار شکوفه بهار بودمبهار آمد ولی چه...

بهار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط