دل شکستن هنر نیست....!!

دل شکستن هنر نیست....!!
دیدگاه ها (۵)

و این است زندگی....

هستی عاشقتم .....

دوستت دارم....

آمین ....

ای یار دل شکستن هنر نیست،دلی را که از‌ بلور است از شکستن بدت...

خوب موندن تو این روزگار، قشنگ‌ترین هنر آدم‌هاست. اینکه قلبت ...

دلم را غنچه کن گر‌میتوانی، پریشان کردن دل ها هنر نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط