از زندگی نا امید نیستم.....
از زندگی نا امید نیستم.....
چون آن خدایی که بخاطر خندیدن گلها
آسمان را میگریاند!!
حتما برای خنده من هم کاری
خواهد کرد.....
چون آن خدایی که بخاطر خندیدن گلها
آسمان را میگریاند!!
حتما برای خنده من هم کاری
خواهد کرد.....
- ۳.۴k
- ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط