بخاطر یک قهرمانی بر سر هوادار منت میگذارید؟

بخاطر یک قهرمانی بر سر هوادار منت میگذارید؟
بر سر امثال حافظ و حاج موسی؟
منت بر سر هوادار مظلوم؟
نه فردا دیر است اگر قرار به رفتن است همین امروز بروید
پرسپولیس عاشق میخواهد نه تاجر
دیدگاه ها (۱)

سر هواداران منت نگذارید

چیه اصن این ۶تموم تنم داره میلرزه

ما باهم قهرمان شدیم و باهم قهرمان میمانیم...🔺 🔻 🔺 🔻

فرناز مجیدی/18سال فوتبال حرفه ای بدون آقای گلی😂 😂 😂 😂 مهدی ط...

My little princess Part...10«ویوات»نگاه های سنگینی روم حس کر...

فیک کوک : بزرگ‌ترین مافیا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط